Friday, November 11, 2011

Puff Tuna mayonis guna roti paratha

Puff Tuna Mayonis - Siri ke 2

Assalamualaikum

Pagi ni Mama buat sekali lagi puff tuna ni atas permintaan anak2 mama, tapi kalut sungguh le, ada masa  cuma  35 minit lagi nak pergi ke sekolah, menu lain utk sarapan dah siap sebenarnya tapi  diorg taknak., uhukkk....!!. nak seperti yg semalam jugak, pikir2... nak ke bakar dah le 20 minit., camne ni??.. ahhh buat jer la.. kan dok lam class nanti moody plak... terussss godeng22 sempat le siappp... Syahmi plak 3.4 biji sekali bawak bekal... suka sungguh, katanya ni Syahmi yg ajar mama buat semalam.. hekk.. ellehh ngada2 nye hero mama ni... :) nak bawak kat sekolah tu nak tayang kat kawan2 le tu hasil Syahmi yg buat tu kot... hihi kelakar le diorg ni.

 gambar telur sebiji lupa nak ambik gambar sekali... hehe

Tak cantik hasil dari nak cepat punya pasal...




Ok... tengok gambar pun dah faham kan lagipun semalam dah bagitau camne cara nak buat..
Print this post

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...